Sunday, March 25, 2007

Cycling with motorbiker  バイク乗りと一緒にサイクリング

We went to Auroville by bike today. Last time, we couldn’t find Auroville, but we made it today!! (see Feb 5th’s blog.) The Japanese motorbike girl really enjoyed riding a bicycle rather than her motorcycle because she could see the view in much more detail at the slower pace. When she rides her motorbike, the view passes by very quickly. Of course, we enjoyed cycling, too. (Thank you, Chris!) Auroville was kind of a nice town, I think. Unfortunately, we couldn’t get in the “Matrimandir”. wanted see “probably the most biggest crystal in the world”. :-P On the way back, we went to the beach and swam in the ocean!!


今日は自転車でオーロビル行きに再挑戦!(2月5日のブログ参照)
前回は結局オーロビルを見付けれなかった・・・ でも今回は大丈夫!ビーチに行った時に、オーロビルの看板見付けたから!
日本人バイカーは自転車に乗ることがすごく久し振りみたいで、すごく喜んでた。
バイクだとスピードが速いから景色があまりゆっくり見れないらしい。
でも、自転車だとゆっくり景色が見れて、サイクリングを楽しんでる!
もちろん、私達もエンジョイしたよ、サイクリング!(クリスありがとう!お疲れさん!私後ろに乗ってるだけだったから。でもなかなか後ろの座席に座ってるだけでもきついもんだよ。乗り心地よくないし・・・)
オーロビルはまあまあだったかな。
残念ながら「世界一大きな水晶」という言われるものは見れなかった。





0 Comments:

Post a Comment

<< Home